Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant EliSingapore Recent Activity
Deviant for 11 Years
Needs Core Membership
Statistics 72 Deviations 463 Comments 4,197 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


Looney Tune Birds - Tweety (3/4) by Elial
Looney Tune Birds - Tweety (3/4)
Quick block sketching the main avians from Looney Tunes just because. Hahaha

They'll probably be b&w and emo-ish for a different feel from their normal image on TV.
Bad-ass, not so sweet Tweety is pretty canon tho. lol
Loading...
Looney Tune Birds - Daffy Duck (2/4) by Elial
Looney Tune Birds - Daffy Duck (2/4)
Quick block sketching the main avians from Looney Tunes just because. Hahaha

They'll probably be b&w and emo-ish for a different feel from their normal image on TV.
Here's Daffy feeling weary due to being the butt of the joke most of the time.
Loading...
Looney Tune Birds - Road Runner (1/4) by Elial
Looney Tune Birds - Road Runner (1/4)
Quick block sketching the main avians from Looney Tunes just because. Hahaha

They'll probably be b&w and emo-ish for a different feel from their normal image on TV.
Like RR having tired feet from all that running on screen here.
Loading...
Bbdaman by Elial
Bbdaman
old school but good ahahahaa~ bomberman yes!

Quick sketch woohoo~! Not too bad...
Loading...
YAY! I've finally got a computer with something other than MS Paint! lol (well, laptop with a messed up screen but still.)

GUYS. THROW STUFF AT ME. MY FINGERS ARE ITCHING TO TRY STUFF. I WANNA PUMP OUT dA entries LIKE THEY'RE GOING OUT OF STYLE. IN FACT IMMA GO FIND SOME RANDOMISER OR SMTH RIGHT NOW TO THROW STUFF AT ME TO TRY OUT.


  ᕙ༼ ,,ԾܫԾ,, ༽ᕗ
  • Mood: Wow!
  • Listening to: GOGO! Bakugaiden, Blessing [Halyosy]
  • Watching: assorted League of Legends rofl matches/cuts

deviantID

Elial
Eli
Singapore
Personal Quote: Huh?
Interests
YAY! I've finally got a computer with something other than MS Paint! lol (well, laptop with a messed up screen but still.)

GUYS. THROW STUFF AT ME. MY FINGERS ARE ITCHING TO TRY STUFF. I WANNA PUMP OUT dA entries LIKE THEY'RE GOING OUT OF STYLE. IN FACT IMMA GO FIND SOME RANDOMISER OR SMTH RIGHT NOW TO THROW STUFF AT ME TO TRY OUT.


  ᕙ༼ ,,ԾܫԾ,, ༽ᕗ
  • Mood: Wow!
  • Listening to: GOGO! Bakugaiden, Blessing [Halyosy]
  • Watching: assorted League of Legends rofl matches/cuts

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconnouthin:
nouthin Featured By Owner Feb 18, 2010  Hobbyist Digital Artist
same name...
Reply
:iconshiroiangelz:
ShiroiAngelz Featured By Owner Mar 4, 2009  Student Digital Artist
Like Hi!!!!
Reply
:iconelial:
Elial Featured By Owner Mar 5, 2009
LoL... Hey!!!! :dance:
Reply
:iconashchethem:
Ashchethem Featured By Owner Jan 28, 2007  Hobbyist Traditional Artist
Thanks for the watch! ^_^ Cool gallery btw.
Reply
:iconsambre-sambre:
Sambre-sambre Featured By Owner Dec 5, 2006  Professional Traditional Artist
Thank you very much for the watch!!!!! *________* :rose:
Reply
:iconaskaniwarrior:
Askaniwarrior Featured By Owner May 6, 2006   Filmographer
YOU HAVE BEEN HUGGED!!!


Spread the DA love around! (you can copy and paste this message on their userpage!)

*dingding* RULES:
1- You can hug the person who hugged you!
2- You can't hug the person more than 3 times
3- You -MUST- hug 6 other people
4- You should hug them in public! Paste it on their user page! c'mon..don't be scared of public displays of affection
5- Random hugs are perfectly okay! (and sweet)
6- You should most definitly get started hugging right away
Reply
Add a Comment: